این قسمت رویای صادقه در مورد وصیت رسول الله (ص)



با سلام، به رویای ذیل که در مورد وصیت رسول الله (ص) است، توجه بفرمائید.

بسم الله الرحمن الرحیم
والحمدلله رب العالمین
اللهم صلّ علي محمد و آل محمد الائمة و المهديين و سلّم تسليماً كثيرا

این حقیر وقتی این دعوت مبارک رو شنیدم دائما فکر میکردم آیا واقعا پیامبر ص همچین وصیتی کردند و همه ازش بی اطلاع بودیم؟ در اولین فرصت رفتم کتاب غیبت شیخ طوسی رو خریدم تا با چشمای خودم وصیت پیامبر ص رو ببینم. وقتی دیدم و فایلهای صوتی شیخ عباس فتحی(حفظه الله) رو گوش دادم اونشب رفتم مسجد دلمو سپردم بخدا و استخاره کردم آیه 29 سوره فتح اومد.بخود خدا توکل کردم و درحالیکه تک و تنها تو شهرمون بودم به این دعوت لبیک گفتم با دنیایی از شک و شبهه که حتی محرم رازی نداشتم باهاش دراین مورد درد دل کنم.

 تا اینکه پس از مدتی شبی در رؤیا دیدم در بین جمعی نشستم و ناگهان از طرف خدای متعال از آسمان وحی و الهامی اومد که بوسیله اون امام زمانمون رو انتخاب کردند.همگی این الهام و وحی رو احساس کردیم ولی نمیدونستیم به سینه کی وارد شد.من بلند شدم گفتم این الهام به چه کسی وارد شده؟

سید احمدالحسن علیه السلام دقیقا کنار من نشسته بود و روکردند بمن گفتند این الهام بمن نازل شده و من امامتون هستم.ایشون رو با تمام مشخصات ظاهری که در احادیث اومده بود مشاهده کردم.بعد از اینکه یه مقدار باهم صحبت کردیم بمن فرمودند پاشو بریم نماز بخونیم اذان شده. وقتی رفتم سراغ مسجد دیدم مردم اومدن بیرون بمن گفتن ما امام زمانمونو پیدا کردیم پیشنمازمون شده و دیگه پشت سر اون آخونده نماز نمیخونیم.

و خداوند رو شاکریم هرچه میگذرد به تعداد انصارالله افزوده میشود که دیگه اصلا احساس قربت نمیکنیم.
الحمدلله الذی هدانا لهذا و ماکنّا لنهتدي لولا ان هدانا الله

« لینک رویا » از کانال رویای صادقه.





نظرات

ارسال یک نظر

پست‌های معروف از این وبلاگ

خاطره و روشنگری با مثال در مورد وصیت مقدس رسول الله (ص)

داستان این کتاب، مصیبت پنجشنبه و وصیت رسول الله (ص)

آخرین وصیت رسول الله (ص) به نقل از شیعیان